جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ صبحگاه مشترک همراه با رژه مقتدر نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد و برنامه های متنوع و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران دولتی و خانواده‌ معظم شهدا برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این آیین با اشاره به اینکه جنگ هشت سله دفاع مقدس متفاوت تر از همه جنگ‌ها بوده اظهار داشت: انقلاب اسلامی با دلاورمردی های سربازان در دفاع مقدس به جهان صادر شد.

سردار حمید خرمدل تصریح کرد: دشمن جنگ را تحمیل کرد تا انقلاب اسلامی را سرکوب کند ولی با رشادت‌های سربازان به سرانجام نرسید.

رژه اقتدار نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به تحمیل هجمه های مختلف استکبار در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر ملت ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) در برابر استعمار و استکبار با توجه به شرایط موجود قیام کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌ وبویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انقلاب اسلامی یک ضرورت بود که باید اتفاق می‌افتاد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌ وبویراحمد اضافه کرد: جنگ با تمام سختی‌های که داشت برای ملت ایران یک دفاع مقدس محسوب می شود که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در کنار تحریم‌ها، تهدیدها و محاصره‌های مختلف به برکت ایستادگی، مقاومت و ایثار بر همه توطئه‌ها پیروز شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: همیشه استکبارستیزان کشورهای دیگر را ضعیف و ذلیل می خواهند، اما به برکت دفاع مقدس امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در همه زمینه ها آشکار شده است.

وی اضافه کرد: مردم، نیروهای مسلح ما و ولایت فقیه ارکان قدرت ایران اسلامی هستند و ما باید این قدرت ها را حفظ کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دشمن به صورت مستقیم ‌و غیر مستقیم به مصاف ایران آمده است افزود: دشمن با جنایت های مختلف هر روز به مرگ و پایان خود نزدیکتر می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: همانگونه که این رژیم در عملیات طوفان الاقصی ضربه ای سخت دریافت کرد با ضربه دیگر این عملیات پایان خواهد یافت.

وی تحریم سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و وبویراحمد را نشانه درستی راه سبزپوشان دانست و گفت: این تحریم نشان دهنده درستی عملکرد نیروهای مخلص در این استان است.

رژه اقتدار نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کهگیلویه‌ وبویراحمد جنگ هشت ساله دفاع مقدس را برای ملت ایران یک نعمت دانست و گفت: در جنگ اطاعت پذیری و ولایت مداری مردم ایران به خوبی اثبات شد.

سید جواد هاشمی مهر تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی موضوع تثبیت با ولایت پذیری مردم به خوبی بدست آمد و کشور امروز در اوج قدرت ‌و اقتدار بر قله‌های عزت ایستاده است.

وی ظهور روحیه ایستادگی و مقاومت را از دستاوردهای مهم جنگ هشت ساله دانست و افزود: در این جنگ همه مردم ایران با اتحاد و همدلی تا پای جان از ملت خود به خوبی دفاع کردند.

هاشمی مهر افزود: امروز کشور ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که تشکیل جبهه مقاومت در راستای صدور انقلاب و بلند شدن پرچم حمایت از فلسطین نشانه اوج این اقتدار است.

وی بیان کرد: امروز حرکت آمریکا در تحریم فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد سردار حمید خرم مایه افتخار ایران اسمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha